שימו לב • ממחר בלילה: מצלמות אכיפה בנת"צ נתיבי איילון

    שלמה בן יוסף No Comments on שימו לב • ממחר בלילה: מצלמות אכיפה בנת"צ נתיבי איילון
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת התקדמות העבודות להקמת הרכבת הקלה בגוש דן. משרד התחבורה ומשטרת ישראל יחלו מחר בלילה (17 באוגוסט), בהצבת עמדות מצלמות אכיפה אוטומטיות, בנתיב התחבורה הציבורית שבנתיבי איילון, בקטע שבין מחלף חולות ועד מחלף חולון. זאת, במסגרת תכנית משרד התחבורה לאכוף את האיסור על נסיעת כלי רכב פרטיים, בנתיבי התחבורה הציבוריים.

    עמדות המצלמה יוצבו בנתיב התחבורה הציבורית (נת"צ), לאורך כעשרה קילומטרים. העמדות הראשונות יוצבו על גשרים שמעל הכביש. המצלמות יחוברו למרכז שליטה ובקרה של המשטרה, שיפענח את הצילומים וישלח מיידית דו"ח לכל נהג רכב לא מורשה שיסע בנת"צ.

    על פי הנהלים, חל איסור על כלי רכב פרטיים, לנסוע בנתיב התחבורה הציבורית שבנתיבי איילון, בקטע שבין מחלף חולות למחלף חולון, בין השעות 06:30 עד 10:00 בבוקר. בשעות אלה, תתאפשר נסיעה לאוטובוסים (כולל אוטובוס זעיר פרטי) ולמוניות בלבד.

    יצוין כי מצלמות האכיפה האוטומטיות שיוצבו בנתיבי התחבורה הציבורית, ישמשו לאכיפת נסיעת כלי רכב שאינם מורשים לנסיעה בנתיב זה בלבד, ולא ישמשו כלל לאכיפת מהירות או כל סוג אכיפה אחר.

    הצעת החוק שאושרה, קובעת כי הקנסות שיוטלו על ידי הרשות המקומית, באמצעות מצלמות אכיפה, בגין שימוש שלא כדין בנת"צים, ישולמו לקופת הרשות המקומית שבתחומה התבצעה העברה.



    0 תגובות